hey,i am Monica. i am from anlu hubei. nice to you meet you guy in there.
i would like share a lot of beautiful sight and my happness. to our happy life!!!!!!

关闭

尊重别人的劳动成果.坚决转 

RumYu:

的这张图从未在微博上发布过,只在人人上发过,却被微博某活佛盗用,无奈现在盗图实在是丧心病狂,我再次说明,不管你是多么牛的大V活佛,盗图了我就会找你讨说法,这是我的原则,我尊重你,也请你尊重我的劳动!

评论
热度(317)
©茗之曰 | Powered by LOFTER